Fizetés, szállítás

Fizetési módok

Felhasználó a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki:

  • Banki átutalás (előre utalás)
  • Online bankkártyás fizetés Barionnal
  • Fizetés a boltban készpénzben vagy bankkártyával (csak bolti átvétel esetén)

 

Banki átutalás (előre utalás)

Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló emailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Az átutaláshoz szükséges adatok:
Helyben a Jövőnk Szövetkezet
Unicredit Bank Hungary Zrt.
10918001-00000122-44700000
A közleményben kérjük feltüntetni a megrendelés számát.

 

Online bankkártyás fizetés Barionnal

Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. A kiválasztott áruk megrendelése után a Felhasználót a rendszer a Barion weblapjára irányítja, ahol az általa használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Felhasználónak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintson, majd a Barion fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A Barion a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat fogadja el, továbbá támogatja az Apple Pay és a Google Pay fizetési módokat.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Sikertelen tranzakció esetén a Barion hibaüzenetben közli a hiba okát.

 


Szállítási módok

A Webshopban megrendelt termékek feladásáról és a kiszállítás időpontjáról a Felhasználót emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított várhatóan 3-7 nap (kivéve a Wolt Drive azonnali kiszállítást). Amennyiben a Felhasználó a kiszállítást megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve. Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Fogyasztó értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen vele.
Felhasználó a Webshopon történő vásárláskor az alábbi átvételi módok közül választhat:

  • Személyes, bolti átvétel
  • Házhoz szállítás Wolt Drive futárszolgálattal
  • Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

 

Személyes, bolti átvétel

A megrendelés véglegesítését követően a megrendelt termékek – nyitvatartási időben – akár 1 óra múlva személyesen is átvehetőek a MiBoltunk üzletében az alábbi címen:

A MiBoltunk
Nyíregyháza
Zrínyi Ilona u. 2.

Nyitvatartási idők:
H-P: 7.00 – 18.00
Szo: 8.00 – 13.00
V: zárva

Amennyiben a megrendelés a fentebb megadott nyitvatartási időn kívül jön létre, úgy a rendelés legkorábban a következő nyitvatartási idejű napon a nyitást követő 2 óra múlva vehető át. Az átvételi jogosultság igazolásához Szolgáltató a megrendelés számát kéri a Felhasználótól. Ha ez nem áll rendelkezésre, úgy a Szolgáltató a Felhasználó személyes adataival kísérli meg a rendelés beazonosítását. Amennyiben a Felhasználó által megadott adatokkal a rendelés nem azonosítható be egyértelműen, úgy a Szolgáltató a megrendelt termékek átadását megtagadhatja mindaddig, amíg a Felhasználó nem ad meg olyan adatot, melyből a rendelés egyértelműen kikövetkeztethető. A megrendelt termékeket – amennyiben a Felhasználó másképp nem rendelkezik és azt jelzi a rendelés leadásakor - Szolgáltató a megrendelést követő 48 óráig tartja foglalásban a bolti készleten a Felhasználó részére. Ezen idő letelte után a befoglalt termékeket Szolgáltató felszabadítja és jogosult más részére értékesíteni. Ilyen esetekben ha a megrendelt termékeket a Felhasználó előre kifizette, úgy a Szolgáltató helyettesítő termékeket ajánl az eredetileg megrendeltek helyett. Amennyiben a Felhasználó ezt nem fogadja el, a Szolgáltató az eredeti fizetési móddal megegyezően visszafizeti az át nem adott termékekért kifizetett összeget. A visszatérítés határideje 30 nap, mely a választott fizetési módtól függően változhat.

Személyes átvétel esetén a boltban is van lehetőség készpénzes és bankkártyás fizetésre.

 

Házhoz szállítás Wolt Drive futárszolgálattal

A MiBoltunk nyitvatartási ideje alatt (ld. előző pont) lehetőség van azonnali kiszállításra a Wolt Drive futárszolgálat segítségével. Ez a szállítási lehetőség olyan időpontokban nem elérhető, amikor a bolt zárva van. Figyelembe véve a megrendelt termékek összekészítési idejét is, biztonsági okokból a zárás előtti utolsó órában már nem veszünk fel ilyen típusú rendelést. A Wolt Drive szállítási mód kiválasztásakor a rendszer azonnal lekérdezi az elérhetőségeket és kiírja a várható szállítási időt. Ez általában nem több, mint 1 óra. Amennyiben Felhasználó ezt a szállítási módot szeretné választani, úgy a vásárlás teljes összegét kártyás fizetéssel előre ki kell egyenlíteni.

 

Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal

A megrendelés véglegesítését követően a megrendelt termékeket összekészítjük és átadjuk a Szállító részére, melyről a Felhasználót emailben tájékoztatjuk. Ezt követően a Szállító emailben értesíti a Felhasználót, melyben megjelöli a kézbesítés várható dátumát és idejét, valamint megadja a szállítmány csomagszámát. A csomagküldemény státuszát a csomagszám megadásával a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal weboldalon lehet nyomon követni. Az MPL Futárszolgálat magyarországi címre általában 2 munkanap alatt juttatja el a küldeményt. Szolgáltató nem felelős a Szállító késedelmes teljesítéséért, amennyiben azt bizonyíthatóan időben átadta részére.
Amennyiben a kiszállítás azért sikertelen, mert a Felhasználó nem tudta átvenni a csomagot, úgy Szállító a sikertelen kézbesítésről emailben értesíti, valamint tájékoztatja, hogy a kiszállítást megadott időpontban ismételten megkísérli. Szállító a csomag címzetthez való eljuttatását összesen kettő alkalommal kísérli meg, ezután automatikusan postán maradó lesz a csomag, ahol 5 napig őrzik és erről emailt és SMS-t is küld a rendeléskor megadott elérhetőségre. MPL futárszolgálatos szállítás megkezdését minden esetben csak a pénzügyi teljesítés után kezdjük el, utánvétre nincs lehetőség.

MPL szállítás esetén a szállítási díjak a csomag súlyától függően sávosan alakulnak:

0 - 5 kg: 3275 Ft/csomag

6 - 15 kg: 4330 Ft/csomag

16 - 30 kg: 6505 Ft/csomag